profile affiliates free page refresh follow

The Owner
Azie. 1999. BAP. Winner.

Talk That




Arigatou
Template was made by
Miichiko. Thanks to Pixel-diary for the cute pixels and icons.


Kak Meera :3 Perang dunia :3
Wednesday 10 April 2013 | 2 comments
Hello Hello~

Hai semua -.-

Perhatian, Kak Meera dan Perang dunia tidak berkaitan sama sekali. Tiada unsur keganasan di dalam entry ini -.-


Rabu. 10 April 2013. Waktu rehat.

Aqilah tunjuk gambar -.- Buruk... Kitaorang pergi bergelut kat dewan terbuka. Best lah jugak... Cuma aku tak berapa nak join sebab aku lapar -.-V Best rupanya buli Aqilah -.- Tak sangka bestnya berganda...

Aku yang mula mula lipat gambar tu. Aku tak berniat pun. Itu tindakan spontan sebab aku tak suka gambar tu...

Rabu. 10 April 2013. Waktu balik.

Bergelut lagi -.-V Itu biasa. Aku harini lari tak sakit kaki. Satu peningkatan -.- Wow~ Tadi aku rasa aku dah perasan muka Kak Meera. Bersandar di tiang sebelah pondok telefon kan? Aku nak bagitahu tapi.... Aku tak pasti -.- Jadik aku diam...

Act, aku rasa excited jugaklah nak jumpa Kak Meera...Tapi bila dah jumpa malu lah pulak.
Depan Kak Meera pun boleh bergelut lagi tadi.

Ekh, ekh, nak tahu tak -.- Zip seluar Chaqie terbukak. Malu Chaqie? Aku dah cakap aku nak blogging petang ni xp Aku tak tipu.


Dan Aqilah kena buli tadi. Aku tahu itu hanyalah helah kau Aqilah -.- Selalunya kau yang buli kitaorang. Kalau nak tahu, Aqilah kalau dah buli, tarik tarik tudung. Tarik tarik tudung nilah kerja Aqilah, kitaorang belajar je -.- 

Akhirnya, Kak Meera berjaya tengok gambar tu -.-Saat Kak Meera nampak gambar tu, gambar tu dah renyuk.


Pelakon terlibat dalam menjayakan filem hari ini. 
1- Siti
2- Wawa
3- Aqilah
4- Kak Meera
5- Kak Meera II


Some gif's for all of you.


 

10 APRIL. 2013. BTOB COMEBACK.












FUTURE
PAST