profile affiliates free page refresh follow

The Owner
Azie. 1999. BAP. Winner.

Talk That




Arigatou
Template was made by
Miichiko. Thanks to Pixel-diary for the cute pixels and icons.


TIG. Gathering.
Saturday 6 July 2013 | 0 comments
Hello :3

Harini TIG ada buat gathering :3

TIG? Alah, takkan tak tahu TIG tu mende -.- Team Inspirit Gila~

Gathering. Sumpah. Best -.- /wipe tears/

Tapi disebabkan keperempuanan aku bulan ni datang... Tak dapat lah aku masuk ke dalam air.

Cerita dari awallah. Harini kan sekolah. Sekolah ganti. Ya sebab jerebu -.-

Lepas sekolah Kak Meera call Wawa pukul... 1 kut -.- Aku tak ingat.

Dia suruh siap siap, solat, tukar baju. Pastu dia bawak makanan~ Phew~ Sedap sedap.

Lepas tu, pergi ke rumahku. Pusing sini sana belok kanan kiri, terus jumpalah dengan rumahku.

Farina yang bangangnya terlupa bawak seluar -.- Jadik dia pakailah seluar aku.

Lepas tu pergi rumah Ainaa -.- Woi, sesat woi. Rumah dia senang je sebenarnya nak carik. Tapi macam mana boleh sesat -.-

Tadi Kak Meera punya driving skill, phew~ Teringat Ken bawak kereta.

Sampai sana... Lebih pukul 3. Janji pukul 2... Sampai pukul 3. Ok. Lol.

Dekat sana... Hanya 9 orang. Tapi :3 Best!!!!!!!!!!!

Sebab aku tak boleh masuk air, aku pun jadiklah photographer -.- Ya, aku tahu aku amik gambar tak cantik. /wipe tears/

Tapi tadi serious best. Lagi lagi dalam kereta.

"Lepas ni belok mana?"

"Sini? Sini mana?"

"Sini ke sana?"

"Rumah Ainaa mana ni woi?"

"Apa selipar tengah alam ni?"

Serious -.- Kecoh. Aku duduk depan bersama Kak Meera tua. Sejujurnya -.- Aku tak tahu nama betul Kak Meera. Main panggil je Kak Meera. Lol -.-

Lepas dah sampai tu, kenal kenal sikit je. Sebab 2 orang je yang kitaorang tak kenal...

Dah main main tu, pergi tukar baju. Lapar gila -.-

Ainaa bawak pepsi~ Alah, pengaruh Pinite -.-

Masa exchange hadiah, aku bawak lomo card :3 /menari gentle man/

Nak makan, keluar. Ingatkan nak makan kat mana je lah kan -.- Amik kau, betul betul makan kat parking lot. Puahahhahhha.

On the way nak balik lagi kecoh woi. Mula mula hantar Wawa, lepas tu Ainaa, Farina, Aqilah, and last aku.

Yang tak boleh blah nya -.- Masa dah nak sampai rumah aku tu tetiba keluar lagu Despicable Me yang Kak Meera suruh aku dengar semalam -.-

Ketawa cam apa je -.-

Kepada Kak Meera muda, saya nak meminta maaf kerana unfollow akak -.- Sebab akak belum unfollow saya so saya unfollow akak semula.

Maafkan saya -.-

Anyway, I got this~



Tag: Kak Meera TuaKak Meera MudaAqilahWawaAinaaFarina.


FUTURE
PAST