profile affiliates free page refresh follow

The Owner
Azie. 1999. BAP. Winner.

Talk That




Arigatou
Template was made by
Miichiko. Thanks to Pixel-diary for the cute pixels and icons.


Rest mode.
Tuesday 27 May 2014 | 0 comments

"Dah bosan ke dengan kpop sampai hiatus bagai?"

Bukan bosan. Salah ke amik break dari duniawi? Salah ke amik break dari fangirling 24 jam? Tak dosa pun.

"Kau hiatus kenapa sebenarnya."

Saje je hiatus. Nak buat apa online kalau takde benda nak buat kat situ. Jadik habit of me suka scroll even when there's nothing. Aku nak hakis habit tu. Biarlah aku ketinggalan macam mana sekalipun.

"Habistu B.A.P kau macam mana?"

Bukannya dorang ada kat Korea. Tour tu pun bukan pergi Malaysia. Sementara dorang not on promotion ni lah aku in rest mode macam fansites yang lain.

"Dengar kata last day kau online, ramai fansites rest and close."

Yelah tu. Ramai yang close and rest. Taktahu jugak. Alang alang dah dorang close dah rest semua aku pun ikut serta lah.

"Bila dorang nak balik Korea?"

Maybe IF dorang ada promotion lagi. Kalau tak tunggu lah sampai tour dah habis baru dorang balik Korea.

"Jadik sekarang kau buat apa?"

Nak kata into Kpop pun tak sangat. Nak kata into artist Barat pun tak. Just macam dulu. Nothing to do. Maybe ada sikit tulis fanfic kasik kawan baca. Itu je kut.

"Bila nak online balik?"

Cuti minggu ke dua kut. Maybe 3rd or 4th June macam tu. I don't know. Kalau rajin aku onlinelah.

"So sekarang active apa je?"

Instagram. Blogger ni kadang kadang je. Time aku rasa bosan.

"PT3 dah nak dekat bila nak decide on hiatus until PT3 is done?"

Insya Allah masuk bulan 7. Birthday Dae kena sambut xp

"Aku tengok semua dah tukar takde aku tengok gambar B.A.P kat blog kau ni?"

Sekali sekala hidup macam orang biasa. Jadik k poppers ni mungkin bagi aku advantage sikit. Maybe about English tu sikit ada lah. Tapi selain tu I can't think one.

"Kau sekarang tengok apa je kalau bosan?"

Kadang kadang adalah tengok B.A.P Attack yang dorang record masa tour. Sometime tengok group lain sikit pastu stop into kpop. I know I can get away from Kpop but B.A.P neh.

"Kenapa dengan B.A.P?"

I respect them. Dorang bukan sekadar idol sesaje. I don't know about others but this is my first time seeing a very hardworking idol. Baik pun baik jarang aku tengok dorang ada scandal kepe. I love them.

"Ada terfikir nak ada pakwe?"

Gila aku cakap takde. But then I shrug it off. 5 years lagi aku 20 tahun. Cari suami awal awal belajar sama sama. Sweet gituko. Takdelah. Pakwe pakwe ni nanti kut. Time aku rasa this is the time. Mungkin aku carik sorang bawak balik jumpa mak bapak.

"Result macam mana?"

Berserah pada yang Maha Esa. Kalau gagal salah sendiri siapa suruh tak baca buku betul betul. 

"Kata kata terakhir?"

Live your life to the fullest. Jangan sampai satu masa nanti you regret what you did.



FUTURE
PAST